khoodrobar

ساخت وبلاگ

چگونه مناسب ترین خدمات اجاره خودرو را پیدا کنیم؟

هرکسی که به هر دلیلی به خودروی اجاره ای نیاز دارد این سوال پیش می آید که چگونه مناسب ترین حمل خودرو ارزان را پیدا کند و مهمتر از آن اینکه آیا شرکتی که کمترین قیمت را اعلام می کند اساسا قابل اعتماد است؟ اول و مهمتر از همه، شما باید قرارداد اجاره خودرو مورد نظر را با شرکت امضا کنید، نه یک شخص واقعی، زیرا شرکت در هنگام خرابی قابل اعتمادتر است.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 12:24

صنعت حمل و نقل هوایی:

ایران قبل از انقلاب در این زمینه ساخت خودروبر هیدرولیک رتبه اول را داشت. این در حالی است که تعداد فرودگاه های ایران نسبت به قبل از انقلاب 350 درصد افزایش یافته و تعداد مسافران از 3 میلیون نفر به 21 میلیون نفر در سال رسیده است. با این حال نمی توان گفت ایران در این سال ها بیکار بوده است، اما با تلاش های مستمر تلاش زیادی کرده تا تحولات بزرگی در صنعت هوایی کشور ایجاد کند.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 18:22

یکی از فواید کامیون ها چیست؟

این است که می توان آنها را با نیسان خودروبر نیز بارگیری کرد. تقریبا همه کامیون ها قابلیت بازکردن در صندوق عقب را دارند اما گاهی محدود هستند و این قابلیت را ندارند. کامیون‌های فشرده‌سازی نیز وجود دارند که تنه باز نیستند؛ ما بیشتر توضیح خواهیم داد.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 19:31

تماس کمتر با راننده، تمرکز بیشتر

یکی دیگر از مزایای رزرو خودروبر و وجود ردیاب در اتوبوس، کاهش تماس با رانندگان است. چون صاحب بار یا خانواده اش همیشه از محل ماشین و راننده اطلاع دارند. بنابراین نیازی به تماس مداوم به خصوص در مسیرهای طولانی نیست. این عمل به حفظ توجه راننده و کاهش خطرات جانبی کمک می کند.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 13:36

پرواز سیستمی (مسافری)

تفاوت اصلی پروازهای سیستمی کفی خودروبر دست دوم با پروازهای چارتر، برنامه، کرایه و شرایط سنی است؛ به این ترتیب در پروازهای سیستمی، برنامه و هزینه پروازهای ماه جاری مشخص بوده و توسط مسافر قابل تغییر است. برای مثال می توانید با پرداخت هزینه از ماه ها قبل پرواز به استانبول را رزرو کنید و سپس به دلایل شخصی زمان یا تاریخ سفر را تغییر دهید. اما در روش چارتر این امکان وجود ندارد و امکان تغییر تاریخ و ساعت پرواز وجود ندارد.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 132 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 19:55

حمل و نقل دریایی

یکی از رایج ترین روش های حمل و نقل کالا از طریق دریا است. همانطور که از نام آن یدک کش خودرو پیداست، این روش حمل و نقل استفاده از کشتی ها و سایر کشتی های دریایی برای حمل و نقل کالا است.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 95 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 19:01

حمل و نقل ریلی چگونه کار می کند؟

حمل و نقل ریلی جک خودروبر تحت شرایط خاصی انجام می شود. برای تحویل کالا از ون های مخصوص استفاده می شود و هر ون ماموریت منحصر به فردی دارد. ظاهر وانت انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. 

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 87 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 12:27

ترافیک چیست؟

به طور کلی حمل و نقل نقش بسیار مهمی در قیمت کرایه خودروبر و شکل گیری و پیدایش تمدن دارد. به این ترتیب تجارت بین کشورهای مختلف تأثیر بسزایی در رونق و رشد کشور دارد و از این نظر بسیار مهم تلقی می شود. معمولاً به انتقال کالا یا اقلام یا هر چیز دیگری حمل و نقل گفته می شود.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 12:28

خودرو را روی تریلر ایمن حمل کنید

نرخ حمل خودرو با خودروبر معمولا برای خودروهای شخصی و لوکس استفاده می شود. در این روش یک تسمه محکم روی هر چرخ قرار می گیرد و به کف تریلر متصل می شود. با این حال، هر یک از این روش ها بسیار ایمن هستند و در صورت تصادف یدک کش، احتمال سقوط خودرو بسیار کم است. بسیاری از خدمات حمل و نقل از جمله سایت های خدمات باربری واحد، خودروها را با استفاده از تریلرهایی که تمامی نکات ایمنی را رعایت می کنند و حمل می کنند.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 18:46

سرعت انتقال خودرو

یکی از عوامل مهم و موثر در انتخاب نرخ کرایه خودروبر باکیفیت، سرعتی است که می توان خودروی شما را از مبدا به مقصد منتقل کند در اصل همان سرعت انتقال خودرو را باید توجه کرد. مشتریان همیشه به دنبال شرکت هایی هستند که بتوانند خودروهای خود را در کمترین زمان ممکن جابجا کنند. هرچه سریعتر رانندگی کنید، رضایت بیشتری خواهید داشت و سریعتر به مقصد خواهید رسید. بنابراین این ویژگی مثبت و خوبی است که تمام شرکت های حمل و نقل و خودروبری می توانند با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و متخصص به مشتریان خود ارائه دهند.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 18:13

سابقه شرکت خودروبر و نظرات مشتریان آن

همانطور که می دانید برای انتخاب یک سازمان معتبر باید به تاریخچه شرکت و سایر شرکت ها توجه کرد و از بین آنها مناسب ترین را انتخاب کرد. اصولاً تعداد تاریخی شرکت های معتبر در زمینه حمل و نقل موتوری بسیار مهم است. زیرا اگر شرکتی تجربه زیادی در حمل و نقل و مشخصات خودروبر نداشته باشد، نمی توانید مطمئن باشید که در شرایط خاص چقدر خوب کار می کند و آیا انتخاب مناسبی برای حمل و نقل خودرو شما خواهد داشت یا خیر و همچنین باید به تجهیزاتی که شرکت شما برای حمل و نقل خودرو استفاده می کند توجه کنید.

khoodrobar...
ما را در سایت khoodrobar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : khoodrobar khoodorobar بازدید : 110 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 19:41